Student och skolavslutning!

En riktigt hektisk dag :) vi åkte till Katrins skolavslutning som började kl 9.15, det var helt fullt i kyrkan så man fick ingen plats att se :( plus att de var så varmt i kyrkan så man nästan kvävdes. klockan gick och gick. Vi hade en tid att passa i stan för kl 11 var det utsläpp på Josses student. man kände sig smått stressad för 10 hade de inte ännu delat ut betygen så Kai fick ringa Boffe o fråga om han kunde hämta honom så att han åtminståne kom ner till utsläppet på Almås. Jag kände ju att jag ville va hos min kork o hennes avslutning oxå. Kai åkte alltså med Boffe ner till Josse och jag och Bekka blev kvar i Fristads kyrkan :) :( kvart i 11 var det färdigt i Fristad kyrkan och så ville man ju ta lite kort på klassen mm de var ju ändå 9ans avslutning. alltså aldrig mer Fristad skolan för vår del :) min lilla tös har slutat 9an :) har hon blivit så stor :)

När allt var klart åkte jag o Katrin ner mot stan för att få en skymt av Josse och vi han se och gratta henne innan hon åkte iväg på flaket :) Missade tyvärr utsläppet men man måste ju offra ibland och huvudsaken var att Kai han ner till Josse och att jag var kvar hos Katrin.

Måste säga att de var ändå en lyckad dag :) och imorgon firar vi Josses student hos oss så det kommer nog fler bilder imorgon.

Kommentarer
Postat av: luontoa-sp.blogspot.com

On teillä ollut kiireinen päivä.

No tuliko itku koulussa kun ei enään Fristadin kouluun mene. Kirkkossa varmaan vielä häitä ja ristiäisiä on tulossa .vai?

Onnea vaan Kaikille koululaisille.

2010-06-12 @ 05:24:42
Postat av: Susanne

Jo det kom visst tårar från Katrin i kyrkan :) inte konstigt för några av dem har ju gått ihop sen dagis och nu delas de upp, Fast de är som jag sa till henne, livet tar inte slut nu det är bara början.

Ja det blir säkert bröllop mm men inga mer utav mina som slutar skolan där :) snart är det väl Sampa och Antons tur men det dröjer ett tag till :)

2010-06-12 @ 08:52:43
URL: http://sussokai.blogg.se/
Postat av: sven p

inte så länge om jag inte räknar helt fel

2010-06-12 @ 13:28:48
Postat av: Susanne

Hej Sven har du kollat in vår andra blogg???

2010-06-12 @ 23:05:33
URL: http://sussokai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Onnea,pääsikö ylioplaaksi.Ritva

2010-06-14 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0